Pénzügyőr SE
* A keresés csak ezen tartalmak között lehetséges!

Természetbarát - beszámolók

Cuha-szurdok túra - Bakony hegység
- 2017. 08. 18.
III. BACSAVIG Teljesítménytúra A NAV Bács-Kiskun Megyei Adó- és Vámigazgatósága ismét meghirdette teljesítménytúráját, immár harmadik alkalommal - 2017. augusztus 5-re, szombatra. Ismét a Pénzügyőr Sportegyesület Természetbarát Szakosztály túrájához csatlakoztunk. Az időjárás igencsak melegnek ígérkezett, de még így is nagy [tovább]
A természet öl és szül
- 2017. 07. 17.
Ne hökkenj meg, tisztelt olvasó, ez így igaz! A PSE Természetjáró Szakosztály által évente szervezésre kerülő külföldi, magashegyi túrák résztvevői bizonyára egyetértenek ezzel a kijelentéssel. Az idén a Fogarasi havasokba kirándultunk egy hétre – mit kirándultunk: szaggattuk izmainkat föl, s [tovább]
Zsolnay Emléktúra Pilis-Visegrád hegység II. BACSAVIG Teljesítménytúra
- 2017. 04. 28.
A NAV Bács-Kiskun Megyei Adó- és Vámigazgatósága ismét meghirdette teljesítménytúráját, immár második alkalommal - 2017. április 22-re, szombatra. Rendhagyó módon a Pénzügyőr Sportegyesület Természetbarát Szakosztály túrájához csatlakoztunk. Az előző napok rendkívüli időjárása, a szokatlanul későn érkezett áprilisi hó és a [tovább]
Túrabejárás a Karancs-Medves hegységben
- 2017. 03. 21.

2017.március.19-én, vasárnap túrabejáráson voltunk Karancs-Medves hegységben Bakonyi Aladár és Balogh Gábor vezetésével. Én mindjárt az elején eltévedtem, bár nem az erdőben, hanem az újpesti találkozóhelynél. Mikrobusszal indultunk 6 fővel, mivel ketten lemondták az utat. Kis csapatunk az első pontnál [tovább]
"Ez jó volt ez a szállás, le is foglaltam jövő februárra...." 2017.02.23
- 2017. 03. 09.
“Ez jó volt ez a szállás, le is foglaltam jövő februárra egy többnapos rendezvényre.” - mondta Aladár megbillentve a bringákat szállító Movano indexét, miközben a következő szállásra gurultunk, magunk mögött hagyva az aznapra tervezett kerékpáros szakaszt az Alföldi kéktúra vonalán. [tovább]
Úti jelentés Semmering (2015.05.09)
- 2015. 06. 01.
Február végén meghirdetésre került Bakonyi Aladár NAV túravezető szervezésében az első élményvonatos kirándulás Ausztriába Semmeringre. Mi a Mókus Őrs tagok, már visszafele számoltuk a napokat a május 9-i indulás napjáig. Eljött a nagy nap, a találkozó reggel 5 óra 30 [tovább]
Mikulástúra 2012.12.08.
- 2013. 01. 01.

Az év utolsó túrájára 13-an gyűltünk össze. A Széll Kálmán térről indultunk fel a Normafához, ahonnan megkezdtük kalandokkal teli utunkat. Kicsit csípős, na jó nagyon csípős hideg szél fújt, de kitartóak lévén semmi sem tántoríthatott el minket a betervezett, nagyjából [tovább]
2012. nov. 24-ei túrabeszámoló
- 2012. 12. 12.
November 24-én Verőce vasútállomáson verődött össze túracsapatunk, hogy meghódítsuk a Börzsöny hegység egy-két ritkán látogatott részét. A kirándulni vágyó természetkedvelők többsége vonattal érkezett a Nyugati pályaudvarról, de voltak csatlakozók Vácon, és egy házaspár, aki autóval érkezett Verőcén üdvözölte a többieket. [tovább]

Oldal:  1 2 »

Támogatóink

Nemzeti Adó -és Vámhivatal
Budapest Airport- repülőjegy vásárlás
Hungrana Keményítő- és Izocukorgyártó és Forgalmazó Kft.
Futanet
GEOINFORM
Gilda Max
Spuri Futóbolt
Sportegyesületek Országos Szövetsége
Velossimo Kft.
Smart Int Magyarország Kft.